TRE ukentlig gruppe

TRE ukentlig gruppe på nett.

Denne ukentlige gruppen er for deg som har noe erfaring med TRE fra tidligere. Du må enten ha deltatt på introduksjonskurs, tatt individuelle timer eller TRE instruktørutdanningen tidligere.

Som deltager vil du få en bedre forståelse av de grunnleggende øvelsene i TRE, lærer flere øvelser og få en fordypning av den forløsende TRE prosesssen.

Kursrekken gir deg en mulighet til å ha en regelmessig TRE praksis, stille spørsmål, få personlig veiledning og forstå mer av det kroppsorienterte forløsende arbeidet med stress, traumer, selvregulering og kapasitetsutvikling.

For å delta bør du ha erfaring med at TRE passer bra for deg og at du er rimelig trygg på prosessen. Er du usikker på dette så kan du kontakte meg på epost. 

Datoer

  • Onsdag 4. januar kl. 17.00 – 18.30.
  • Onsdag 11. januar kl. 17.00 – 18.30.
  • Onsdag 25. januar kl. 17.00 – 18.30.
  • Onsdag 1. februar kl. 17.00 – 18.30.
  • Onsdag 8. februar kl. 17.00 – 18.30.
  • Onsdag 15. februar kl. 17.00 – 18.30.

Pågående datoer

  • Mandag 5. september kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 12. september kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 19. september kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 26. september kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 3. oktober kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 10. oktober kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 17. oktober kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 24. oktober kl. 12 – 13.30.
  • Mandag 31. oktober kl. 12 – 13.30.

Pris

Pris: 2600 kr. 

Rabatt for studenter og trygdede: 1900 kr.

Bruk kodeord “TRE-ukentlig-student” i kupongfeltet på påmeldingssiden for å få rabatten.

Les mer om rabatten

Du må passe på at du har lagt inn rabatten i riktig felt før du betaler.

Klikk her for å se skjermbildet av hvordan det ser ut.
Husk å gjøre dette før du betaler på betalingssiden og sjekk at du har fått den rabatterte prisen. Vi kan ikke etterbetale rabatt som ikke er gitt.

Sted

Kurset blir holdt som live nettkurs via Zoom.

Påmelding og betaling

Vi bruker en påmeldings og betalingsløsning hvor du kan betale med kort på vanlig måte. Du kan velge betaling enten via Bambora, Vipps eller Paypal. Du må da gå til denne siden.

Om du velger Bambora for betalingen er det også mulig å få tilsendt en giro, utsatt betaling og å betale i avdrag. Du finner informasjon om dette på påmeldingssiden.

Påmelding er bindende.

Passer ikke datoene? Du kan få informasjon om nye kursdatoer ved å sette deg på interesseliste her.

Hans Holter Solhjell

Kurset undervises av Hans Holter Solhjell

 

Jeg har undervist i TRE siden 2010 og er også Global Certification Trainer i TRE. Jeg har hovedfag i pedagogikk fra Universitet i Oslo og skrev min hovedoppgave om temaer relatert til stress, traumer, relasjoner, barns utvikling og endringsprosesser. Jeg har også utviklet flere praktiske modeller for arbeidet med stress, traumer og konfliktløsning. En av disse er Responstrakten, som du kan få en kopi av her.

I tillegg er jeg utdannet i Feldenkraismetoden, Kommunikologi og Somatic Experiencing. Til daglig jobber jeg som kursholder/kursarrangør og veileder med fokus på foreldre og relasjoner med barn, kommunikasjon og konflikthåndtering, samt med kroppsorientert pedagogikk/selvutvikling og traumeterapi.

Du kan lese mer om Hans på denne siden. 

“Takk for et kjempefint kurs. Var helt supert å
gjennomføre det på Zoom. Er takknemlig for et nytt verktøy som jeg kommer til å bruke ukentlig. Kjente god effekt for kropp og sjel. Herlig å få tak i det innerste inne, som en  kanskje ikke har nådd tidligere.”
Line

“Takk for et bra online-kurs! Veldig godt gjennomført selv om vi ikke var fysisk samlet. Det var profesjonelt og fint gjennomført”.

Inger.

Individuell veiledning.

Du kan få individuell veiledning i TRE av Hans Holter Solhjell. Ta kontakt via kontaktskjemaet.

“Nå har jeg prøvd ut TRE metoden i nærmere tre uker.
Jeg er veldig fornøyd med måten du formidlet dette “verktøyet” på og synes det var spesielt bra å motta både video og notater i ettertid. (Dette spesielt med tanke på å huske diverse øvelser, når man i ettertid skal utprøve metoden alene).

Konkret merker jeg en betydelig bedre søvnkvalitet og mindre stivhet/muskelspenninger i kroppen. Har utført øvelsene med 3-4 dagers mellomrom. Er spent på hvordan metoden vil utarte seg videre rent praktisk. Merker at de små, mer hyppige skjelvinger i muskulaturen som oppstod i starten nå er gått mer over i større, og mer “tøye-lignende” muskelbevegelser. Fasinerende og spennende!”

Hilsen Anita.