TRE ukentlig gruppe på nett.

Vårt kurs om var satt opp i Oslo endres nå til nettkurs. Vi bruker  appen Zoom som gir mulighet til både å demonstrere øvelser, jeg kan observe deltagerene og vi kan snakke sammen mm.

Denne ukentlige gruppen er for deg som har noe erfaring med TRE fra tidligere. Du må enten ha deltatt på introduksjonskurs eller tatt individuelle timer tidligere.

Som deltager vil du få en bedre forståelse av de grunnleggende øvelsene i TRE, lærer flere øvelser og få en fordypning av den forløsende TRE prosesssen.

For å delta bør du ha erfaring med at TRE passer bra for deg, at du er rimelig trygg på prosessen og at du kan gjøre TRE i en gruppe hvor det foregår mer intense prosesser, for eksempel gråt, andre lyder, bevegelser mm. Er du usikker på dette så kan du kontakte meg på epost. 

 

Datoer

Tirsdag 5, 12, 19 og 26. mai, og onsdag 3. juni.

Kl 14.30 til 16.00 hver gang.

Sted: Kurset blir holdt som nettkurs.

Igangssatt kurs: Tirsdag 17, 24 og 31. mars og 14 og 28. april.

 

et|icon_profile|

Kursleder

Hovedlærer i kursrekken er Hans Holter Solhjell. Noen ganger har vi også med gjestelærere og assistenter. Du kan lese mer om Hans på denne siden

Pris

Pris: 1750 kr. 

Små grupper, maks 10 personer.

Påmelding

Vi bruker en påmeldings og betalingsløsning hvor du kan betale med kort på vanlig måte. Du kan velge betaling enten via Bambora, Vipps eller Paypal. Du må da gå til denne siden.

Du kan også få tilsendt en giro. Du finner informasjon om dette på påmeldingssiden.

Påmelding er bindende.

Passer ikke datoene? Du kan få informasjon om nye kursdatoer ved å sette deg på interesseliste her.

«Nå har jeg prøvd ut TRE metoden i nærmere tre uker.
Jeg er veldig fornøyd med måten du formidlet dette «verktøyet» på og synes det var spesielt bra å motta både video og notater i ettertid. (Dette spesielt med tanke på å huske diverse øvelser, når man i ettertid skal utprøve metoden alene).

Konkret merker jeg en betydelig bedre søvnkvalitet og mindre stivhet/muskelspenninger i kroppen. Har utført øvelsene med 3-4 dagers mellomrom. Er spent på hvordan metoden vil utarte seg videre rent praktisk. Merker at de små, mer hyppige skjelvinger i muskulaturen som oppstod i starten nå er gått mer over i større, og mer «tøye-lignende» muskelbevegelser. Fasinerende og spennende!»

Hilsen Anita.